środa, 13 lipca 2016

Projekt Etiopia 2016 z Polskim Centrum Pomocy Międzynarodowej

06.08.2016

Mam wrażenie, że nic nie wiem  o Etiopii. Dość sporo przeczytałem, ale to nie są moje doświadczenia ani moje słowa, więc czuję, że tak naprawdę to nie wiem nic.  Już za chwilę życie zweryfikuje moje wyobrażenie o tym kraju, o ludziach, którzy właśnie tam piją najlepszą kawę na świecie. Parzą ją wprost na nagiej ziemi, tak żeby ziarno ( po tym jak wyrosło wyprażone słońcem) ,  trafiło wprost do imbryka, żeby żadna nuta smaku broń Boże nie uleciała gdzieś po drodze.
Moją misją jest szkolić tamtejszych adeptów, a właściwie rekrutów do odpowiednika naszej Państwowej Straży Pożarnej. W mieście Awassa w południowej części kraju.  Jadę tam dać im cząstkę siebie, moją wiedzę i 20 letnie doświadczenie w Państwowej Straży Pożarnej.
Zaczynamy już wkrótce…

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz